molse-bc-visuele-website

De tijd van de droevige HTML websites uit de jaren ’90 is gelukkig definitief voorbij. Pagina’s met bakken vol tekst en miserabel kleine afbeeldingen. Daar was gewoon geen beginnen aan. Anno 2016  leven we in een bijzonder visueel tijdperk. Qua communicatie prijkt video torenhoog op de eerste plaats. Badminton is een snelle, hevige en flitsende sport. Bij Molse BC proberen we in te stappen op de nieuwe manier van communicatie: minder tekst, meer (grotere) afbeeldingen en het gebruik van video. Met veel trots stellen we dan ook onze nieuwe, visuele website voor.

Website als basis
Een moderne website blijft de basis. Sociale media kennen de laatste jaren een enorme opmars. Molse BC zet ook hier op in. We zijn fier op ons eigen Facebook pagina, Google+ pagina en kersvers YouTube kanaal. Met de site, geflankeerd door Facebook willen de algemene communicatie tussen bestuur en leden, maar ook tussen de leden onderling versterken.

Like ons op Facebook
Wil je actief deel te nemen aan de’ badmintontalk’ van Molse BC? Volg ons dan op Facebook. En vooral: join the conversation! Wellicht krijg je binnenkort sowieso de vraag om onze pagina te liken…als je lid bent van de Facebook club.

Mailchip smashletter
Het lijkt misschien ouderwets, maar niets is minder waar. De ‘nieuwsbrief’ is gewoon sterk geëvolueerd. Tegenwoordig beschikken we over de mogelijkheid om er video’s, afbeeldingen, links, acties in te verwerken. Ben je lid van Molse BC? Hou dan alvast je elektronische brievenbus in de gaten. Alle andere badminton fanaten zijn natuurlijk ook welkom om zich te abonneren.

Join the conversation!